Lunch

Blev rester över från Spicy Hot igår så det har jag nu ätit till lunch :) Jag och Helén hade en riktig myskväll med hämtmat (som sagt), Bonde söker fru och Grey's Anatomy på tv och några glas rödvin. En liten titt i hennes garederob blev det också i jakt på utklädnad till på lördag :) Själv ska jag vara hippie, slipper köpa massa grejer och kan fortfarande vara snygg trots utklädd ;) Jag ska ha en blommig skjorta, brun väst som jag lånade av Helén, utsvängda jeans eller kort kjol, stövlar, plattat hår, band runt huvudet och stora solbrillor :D

Kommentarer
Postat av: Helén

Ingen aning om vad som hänt ...

2010-10-28 @ 14:51:55
Postat av: Kaj

Nu hänger jag inte med? :)

2010-10-28 @ 19:54:41
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj

Okej, det var svårt att skriva sammanfattning av det. Men det var ju trevligt att jag kunde roa dig :D

2010-10-28 @ 20:55:26
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0