Tack Malin

"Vad fin du är i håret" sa Malin när jag kom till jobbet idag :D Då blev jag glad. Dock gick jag till Hårvårdsbaren innan jobbet och bad om råd. Köpte ny färg som förhoppningsvis ska ta bort det svarta då det inte riktigt känns som jag ;) Guldblond och mörk guldblond blev det, det är jag säker på den här gången för hon plockade färgerna åt mig och jag har dubbelkollat :P Så när jag slutar ikväll, 20:45, så ska jag direkt hem och (förhoppningsvis) ställa allt till rätta haha


Grattis till Henry som blir 3 månader idag :)
Längtar till på lördag då jag får pussa på honom


Kommentarer
Postat av: Helén

Nu finns de lite bilder =)



Å lycka till ikväll

2010-10-20 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0