Dags att ta tag i det där

Härligt med fredag och en ledig helg som väntar. Jag, Christian och Marina har planerat att bowla imorgon kväll men nu är stackars Marina sjuk så vet inte om det blir av. I så fall hittar jag och Christian på nåt annat, kollar på nån film eller så.

Nytt är också att jag har köpt en träningscykel (i stort sett oanvänd) på blocket :D 600 kronor vill han ha för den och så får han 100 kronor extra för att köra hem den till mig! Så imorgon nån gång mellan 12 och 15 dyker han upp. Jag blev nämligen inspirerad av Isabell som hade köpt en. Känner att jag behöver komma igång på nåt sätt och eftersom jag har svårigheter att ta mig iväg och träna så ska jag prova denna lösning :) Kanske får mersmak och kan kombinera hemmacyklandet med annan träning sedan.

Trevlig helg!

Uppdatering: Fick reda på på team-mötet idag på jobbet att det startar en friskvårdskampanj nästa vecka. Väldigt lägligt tycker jag  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0