Hos familjen

Nu är jag hos mamma och pappa. Vi har ätit god middag och tittat på tv. De har gått och lagt sig nu då dom jobbar och jag ska återigen försöka ha en pluggdag imorgon  ;)

Hade det mycket mysigt i Täby hos storebror, Isabell och lille Henry. Även Frida och Tobbe kom förbi igår och åt middag med oss, grillat, mmm! När dom åkt hem gick vi andra en promenad och sen såg vi på film, åt godis och bara myste. Henry blir bara sötare och sötare den lilla grisen!

Jag följde med Isabell och Henry till Täby centrum idag. Isabell skulle shoppa och jag tog med glädje på mig att köra vagnen :)


Älskade sötnos



Mys med mamma



Och mys med Frida - många tjejer omkring sig :)




Frida, Tobbe och lilla busen Bruno :)



Morgonstretching





Kommentarer
Postat av: Kaj

Han är la för söt!! :)



Vilken ball katt också

2010-09-07 @ 08:43:24
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0