Ätit ute

Stannade kvar i Linköping efter jobbet och gick ut och åt med Johan :) Efter maten lyxade vi med en glass i solen också. Mycket trevligt! Hann med sista bussen hem 18:55 så jag slapp ta tåget.

Är trött nu då sömnen stördes lite i natt. Till att börja med somnade vi ganska sent och sen vaknade vi med ett ryck 3:30 av ett jäkla liv utanför. Nån alkoholist som levde rövare och fick besök av några poliser. Trots att jag var trött imorse så var det ändå en härlig morgon. Medan jag gjorde mig i ordning gick Almir upp och fixade frukost åt mig, fast han är ledig och inte behövde gå upp :) Så omtänksamt!

Snart dags för Desperate Housewives på tv och sen blir det sängen. Imorgon och på torsdag får jag åka bil med snälla Linda till jobbet :D

Kommentarer
Postat av: Helén

Lyx me bil =)



Tacos här i morron om de e sugen

2011-04-19 @ 21:34:34
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

Du ska de va ....

2011-04-19 @ 21:34:51
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0