Mormor 80 år

Eftersom min coola mormor läser min blogg har jag inte kunnat skriva att jag åkte upp till Stockholm igår för att fira hennes 80-årsdag, då det var en överraskning :) Mamma och pappa hade bokat hotellrum på Clarion på Ringvägen till mig, Tobbe och sig själva. Skönt att slippa ta sig ut till Åkersberga innan och efter festligheterna. Innan middagen tog vi fyra en drink på Scandic Malmen. Middag hölls i ett hyrt festrum på Van Der Nootska Palatset. Festdeltagarna var: Jag, Tobbe, mamma, pappa, mormor, morfar, Andreas, Isabell och Henry, kusin med sambo och dotter samt moster och hennes man. Vi åt en jättegod trerätters och mormor fick en iphone i present, vilket hon önskat sig :) Efter middagen begav sig barnfamiljerna hemåt medan vi andra gick till Rival och umgicks en stund till.

Imorse var det dags för hotellfrukost :D mmm så gott. Andreas, Isabell och Henry tog sig in till stan och åt frukost med oss dom också. 12.20 idag gick mitt tåg hem till Norrköping. Bilder från kvällen kommer alldeles strax :)

För övrigt så har min mobil lagt av idag så ni vet! Den dog på vägen hem på grund av batteriet och nu går den inte att ladda eller starta. Tänkte om batteriet tagit slut helt men jag har ju bara haft den i ett halvår cirka.

Kommentarer
Postat av: Helén

Lyckad överaskning låter de som =)



Ses i veckan

2011-04-03 @ 21:45:25
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Carro

tuff mormor du har! min farmor som är 80 vet förmodligen inte ens vad en Iphone är för nåt.

2011-04-03 @ 21:53:28
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0