Solig lördag med många planer

Så himla härligt att sova ut och vakna upp till strålande sol :) Verkar dock ha fått in rutiner för jag vaknade till vid 6.20. Gissa om det var skönt att veta att jag inte behövde gå upp då ;)

Ikväll är det grillfest hos Christian som gäller :D Hoppas att vädret håller i sig och att det inte blåser för mycket. Ska gå en sväng på stan om en stund och se om jag hittar nåt nytt att ha på mig till kvällen ;) Inte orkat shoppa på ett tag! Efter jobbet på kvällarna vill jag bara hem så fort som möjligt.

Jag med kvällens fina värd :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bilder från grillfesten hoppas man på!? =) Undra om du hittade nåt fint på stan =) jag tror det!

2011-04-10 @ 09:31:14
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0