Update

Har varit med Almir sen jag kom hem igår. Han hämtade mig vid tåget och så var vi hos hans kusin en stund och efter det tog vi en kvällspromenad hem till mig. Idag åt vi frukost på världens bar och sen gick vi hem till Almirs mamma och satt ute på altanen. Lite fika och middag blev det också.

Innan jag åkte hem igår hann jag träffa Andreas, Isabell och Henry :) Mamma hade bakat en jättegod påsktårta, så vi fikade och umgicks.

Några bilder lyckades jag ta under påsken också :)


Lite påskmat åt vi innan vi åt grillat

 

 


Självklart är de flesta bilderna på Henry ♥♥♥

 

 


haha

 

 

Jag har haft en mycket härlig påsk!


Kommentarer
Postat av: Helén

Fina kort =)



Tack gumman

2011-04-25 @ 21:23:34
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mysigt!! Familjetid är det bästa! Å såååå söt Henry är! :D charmknutten!

2011-04-25 @ 21:29:37
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Så go Henry är.Betänksam

jag är gammal oroar mig

för kulturkrock?Kramar.

2011-04-25 @ 22:10:18
Postat av: Milla

Det behöver du inte oroa dig över mormor! Det är klart att vi ser olika på vissa saker men det gör ju alla par. Dessutom har han bott i Sverige i över 20 år. Gulligt att du tänker på det mormor men du vet att jag klarar mig och inte låter någon bestämma över mig :)

2011-04-25 @ 22:34:36
Postat av: solweig renner

Ja mormor är en tok.Vet ju att du

är en klok och förståndig flicka.Puss.

2011-04-25 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0