Händelserikt dygn

Viktigaste och största nyheten är att jag idag satt på samma pizzeria som Big Brother-Nicky haha Tur att jag inte sa "hej" då jag först inte kunde koppla vem det var utan trodde det var någon jag kände.

Var och åt pizza där med "Anna", eller hon åt och jag gjorde henne sällskap. Efter bestämde vi oss för att gå på bio och se No strings attached, en mysig, romantisk, förutsägbar amerikansk film helt i min smak ;) Kom precis hem.

Igår fick jag nog av att vara sjuk så Helén kom hit och tog ett glas vin med mig och sen gick vi till Highlander, en pub där Stoffe brukar spela och även gjorde igår. Efter ett tag fick vi sällskap av Almir och hans kusin :) Vi satt och pratade där en stund och sen begav vi oss hem till Helén. Och idag fick jag äran att träffa Almirs mamma :P Vi satt ute alla tre och drack kaffe på altanen i det underbara vädret. Precis när jag skulle gå och möta "Anna" för att äta pizza hade Almirs mamma lagat mat och sa att vi skulle äta och jag kände inte riktigt att jag kunde tacka nej. Hon frågade nämligen inte om jag VILLE ha mat utan hos sa "nej gå inte, vi SKA äta nu" haha Sen fick jag hjälpa till i köket och duka och lägga upp mat ;) Fick sms från Almir nyss "min mamma tycker att du är fin och smart" Tur att jag gjorde ett bra intryck då! :D

Resten av kvällen blir lugn!

 

Your boy Nicky Stockhoooolm haha



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så coolt att du har träffat honom!! Undrar vad han gjorde i Norrköping...



Kul att det gick bra att träffa hans mamma! :)

2011-04-16 @ 21:57:30
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Carro

Är Almir möjligen någon du dejtar? :) vet inte om du skrivit det rakt ut men tycker mig ana det ;)

2011-04-17 @ 00:35:26
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0