Augustifesten

Nu är det fest i stan, startade igår. Det innebär musik, marknad, karuseller osv och idag är det dessutom Rix fm-festival. Jag hör musiken här hemifrån :) Mötte många unga tjejer som jag misstänker var på väg dit. Svarta minikorta jeansshorts verkar vara the thing to wear bland dessa för övrigt :P Blir ett besök på stan imorgonkväll med Helén och barnen och kanske en sväng på lördag om Almir vill gå.

Igår fyllde "Anna" 20 år så jag, hon, hennes syster och en kompis var ute och åt på Babyl. Jättegoda grillspett har dom där och underbar tzatziki. Jag lyxade till det med ett glas rött vin också :) Fick visa leg haha Intalar mig att det berodde på det unga sällskap jag var i, eller så ser jag helt enkelt ut som 17 år :P

Kommentarer
Postat av: Helén

Oj oj .. så kort .. hm ..

Har glömt att nämna den för nissarna å dom har inet sagt ngt .. satsar på i morron =)

2011-08-18 @ 20:21:27
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

tack för idag .. ses om en vecka =)

2011-08-19 @ 23:14:47
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0