Fritid är värdefullt

Ett litet inlägg ska jag väl hinna med innan jag drar till Almir :) Hade tänkt köpa jympakort på friskis idag och börja träna men så såg jag på deras hemsida att all gruppträning är inställd denna vecka på grund av att ledarna övar på sina nya pass. Bara hoppas min motivation finns kvar till nästa vecka då ;) En annan sak jag iaf har tagit tag i idag är att beställa blankett för körkortstillstånd :) Kan vara dags att fixa där också snart.

Idag bestämde jag och Linda på jobbet oss för att försöka hinna med tåget hem som går 17:10. Bussen går inte förrän 17:30 och man kommer hem så sent ändå som det är. Tar cirka tio minter att gå till resecentrum där tåget går från så vi hann precis. Sparade in 20 minuter på det och det är viktiga 20 minuter kan jag säga :)

Får inte glömma nämna att Almir var här igår när jag kom hem från jobbet och hade lagat middag :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Jo nu börjar de kännas okej ..



oh va mys me midda klart och helt klart 20 min gör mkt ...

2011-08-16 @ 19:28:56
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0