Mysig dag med min vän

Så skönt med en måndag då man inte behöver gå upp tidigt :) Hade en lugn förmiddag. Gick upp vid 10, satt länge och åt frukost och gick sen och handlade massa nyttig mat. Dags att bli fit igen :P Ska köpa träningskort på friskis nästa vecka när terminen drar igång. Sen kom Christian hit för att följa med mig till polisen, var där och fixade nytt id-kort. Mitt går ut i september och jag hinner nog inte ta körkort innan dess ;) Har dock börjar FUNDERA nu på att ta tag i det där och det är ett stort steg framåt för mig.

Efter besöket hos polisen som tog ett tag (lång kö) gick vi och åt på Spicy Hot. Satte oss sen vid strömmen en stund innan Christian skulle till jobbet.

 

"Ta en bild Christian, jag måste ha bloggmaterial"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vilken babe. Jättesnygg . Ha en fin vecka nu. Kram mamma

2011-08-09 @ 19:34:15
Postat av: Milla

Tack mammi :)

2011-08-09 @ 20:17:50
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0