Vädergudarna bestämmer

Det blev minsann ingen marknad igår då regnet öste ner hela eftermiddagen och kvällen. Däremot blev det en god middag och en trevlig kväll hemma hos Helén :) Almir hämtade mig sen och vi åkte till hans kusiner och var där en stund tillsammans med Jenny och Anel.

Jag och Almir sov hos mig i natt och när vi vaknade åkte vi hem till honom och åt frukost där, ett himla farande fram och tillbaka :) Grabbarna skulle spela poker sen på eftermiddagen så jag och Jenny åkte ner till marknaden och gick runt där, för idag har solen faktiskt varit framme nästan hela dagen! Äntligen fick jag mina munkar som jag har längtat efter ;) Köpte även en godisrem och ett armband. Eller rättare sagt jenny köpte åt mig. Jag hade inga kontanter på mig och ville gå och ta ut men Jenny insisterade på att betala allt för oss båda. Hon är så gullig och snäll men jag tycker det är lite jobbigt att ta emot saker av folk sådär. Får smyga ner lite pengar i hennes ficka eller nåt sen när hon inte ser :P

Inga planer för kvällen ännu, får se vad som hittas på.


Sex stycken kom jag hem med
så det är bara att komma förbi och
äta den som vill  :D


Kommentarer
Postat av: Jill

Hej!

Du är så snäll och fin mot alla människor. Tror att jag var som du när jag var ung men kanske lite hårdare nu. Pappa är fortfarande lika snäll. Han jobbar ju bara med datorer ha ha. De gör som han säger. Kram mamma

2011-08-20 @ 19:33:28
Postat av: Helén

Haha Kommer direkt.. eller??

Lite väl långt just nu ...

2011-08-20 @ 20:57:47
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nu är vi hemma! :) Har läst ikapp din blogg nu :D



Gott med munkar! Då får ni ha sån inteslickapåläpparnatävling :D

2011-08-21 @ 08:14:01
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Taack älskling, har saknat dig ocksååå! Eller ja, din blogg för än dröjer det ju tills vi ses :P

2011-08-21 @ 17:45:27
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaaa du, du finns med i alla fall :D Vill festa med dig snaaart

2011-08-22 @ 09:19:39
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0