Say cheeese

Vilken skön blivande chef jag verkar ha :) Fick mail häromdagen om att jag behöver maila en bild på mig själv till ett speciellt id-kort jag ska ha för att logga in i systemen på nya jobbet. Jag mailade tillbaka och frågade om det skulle vara en vanlig bild rakt framifrån (inga partybilder med ett glas vin i handen med andra ord ;)) Då svarar hon " Rakt framifrån, modell körkort. Ta ett med digital kamera o skicka in så behöver det inte vara märkvärdigt. men du får leva med kortet LÄNGE så se till att inte skela eller ha en bad hair day :o)"


Hoppas på att denna duger :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skitbra ju. Vad flum att ta sån IDbild själv... :D

2011-12-14 @ 21:55:12
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Jag får ont i hjärtat så underbart

vacker är du mitt lilla barnbarn.

2011-12-14 @ 22:13:55
Postat av: Milla

Tack, vad snälla ni är ♥

2011-12-16 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0