Tack banken

Oj, vilken trevlig julfest jag var på igår :D Tog tyvärr inga bilder, jag vet, har varit dåligt med bilder i bloggen på sistone. Men ibland vill man bara ha kul och inte tänka på att allt måste dokumenteras :P

Jag åkte in till Linköping vid 15 igår och var hemma hos Sandra innan tillsammans med Petra. Vi drack lite vin och fixade oss tillsammans. Klockan 18 skulle alla träffas uppe på jobbet där det väntade skumpa och musik :) Vart vi skulle sen var hemligt men vi gick en bra bit runt i stan för att sen gå tillbaka mot jobbet igen till restaurang Storan där dom hade hyrt en våning. Där bjöds det på glögg innan julbordet, inget jättebra julbord tycker jag men stämningen var på topp och det var det viktigaste :) Alla skulle ha med sig en julklapp också för runt 50 kronor och efter julklappsutdelningen drog Dj:n och dansandet igång. Kommer inte ihåg sist jag dansade så mycket, var skitkul! :) Klockan halv ett tog jag och en kollega tåget hem till Norrköping. Almir hämtade mig vid station och vi åkte hem till honom och sov.

Vi sov länge idag men har iaf hunnit med att övningsköra en sväng :)


När den här låten spelades körde vår grekiske chef en one-man show ;)

Kommentarer
Postat av: Helén

Härligt de låter =)



synd att du inte hann hit... men lörda e de ju snart =)

2011-12-11 @ 16:57:10
Postat av: solweig renner

Åh Camilla så härligt att du hade

så roligt.Vi var hos Barbro och

Igge på brunch i dag.Riktigt mysigt

de också.Kramar.

2011-12-11 @ 22:11:04
Postat av: Lisa

Haha, cool chef :D Å kul att dansa så mycket :)

2011-12-12 @ 12:09:42
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helen

Jo men de 17e e på lörda :)

2011-12-13 @ 18:03:24
Postat av: Helen

Jo Ibland e de bra me kalender

Vi har gjort lista å den blir visst längre för varje dag :/

2011-12-13 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0