Veckans surprise

När jag kom till Almir igår hade han rakat av allt hår! Världens skägg men inget hår på huvudet :) Visste inget så blev lite chockad men han passade bra i det.

Det börjar närma sig nytt jobb nu. Bara fyra arbetsdagar kvar på banken. Onsdag är sista dagen då vi är lediga torsdag-fredag och sen på måndag 9 januari börjar jag på Försäkringskassan. Jag frågade mina favvis team mates på jobbet, Oscar och Johan, om jag inte kunde få ta med mig dom till mitt nya jobb :D Dom är så sköna och livar upp mina dagar när vi sitter och driver och skojar :) Lite sorgligt kommer det allt bli. Måste baka nåt och ta med sista dagen också :P Men vad?

Förutom jobb har jag hunnit med lite shopping den här veckan :) En kappa, två linnen, tights, en stickad kofta, en randig cardigan och en blus. Kappan, koftan och blusen var på rea!

Transperent blus för halva priset (200 kr) på Monki



Kappa från hm i (fusk) mocka - halva priset (300 kr)


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Snygga kläder Camilla.

Då kanske julklappspengarna

kom till pass.

Gott slut och ett gott nytt år.

önskar Mormor och Morfar.

2011-12-30 @ 14:19:37
Postat av: Kajsa

Kul med shopping! Fattar fan inte hur du kan hitta så mkt snyggt på Monki bara... Jag hittar aldrig nåt där :D



Maria, Jimmie, Jonathan, Stina (blond som var på festen i höstas remember?) och så en Sofia. Blir nog kul! Vad ska du göra ikväll?

2011-12-31 @ 08:46:27
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Jackan ser mysig ut =)

2011-12-31 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0