Berlin nästa

6.30 går visst flyget imorgon bitti så det blir att gå upp mitt i natten. Sen flyger vi hem 8.35 på söndag. Efter jobbet, 16:45, ska jag möta upp Sofia som är snäll och tar hand om mina små bebisar i helgen :) (Polarn har inte diarré längre men däremot Lillan, måste vara nån form av magsjuka eftersom det har smittat) Ska lämna nyckel till henne. Efter det ska jag hem och försöka packa lätt, då vi endast tar med oss handbagage.

I Berlin ska vi som sagt bo hos en kompis till Bea (åker med John och Bea som är kompisar till Richard) och imorgon kväll ryktas det om att vi ska gå på Salsaklubb ;) Jag kanske smiter i väg till nån pub i stället och dricker öl i tysk anda? haha Då vi är framme redan strax över 8 på morgonen räknar jag med att det blir sightseeing imorgon, hoppas på soligt väder också!

Hörs igen på söndag! Grattis på födelsedagen i förskott, Helén :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha det underbart i Deutschland! sehr, sehr spass! Tschuss (eller nåt?)

2011-02-03 @ 22:39:40
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0