Helgjobb

Vad det ringer idag! Sov för guds skull, människor :P Jobb 9-15:45 idag och sen ska jag som sagt till Christian.

Fick samtal igår från han jag var på intervju hos och jag har gått vidare i rekryteringen så på måndag kl 13 ska jag träffa en på banken :)

Måste också berätta om ett irriterande samtal. Har jag nämnt att jag ständigt undrar vad det är för fel på folk? :P Det undrar jag fortfarande. Ringde till en kille åt en textkund och efter jag förklarat att jag skulle förmedla ett samtal från en döv så sa han "jag sover" klick. Jag vidarebefordrar detta till kunden som skriver att jag ska ringa igen och att det gäller en annons om en iphone som han eller hon vill köpa. Jag ringer upp och går rakt på sak, personen säger då "om personen är döv vad ska han med en iphone till?" Ehh smsa? surfa? Är väl perfekt om man är döv att kunna smsa istället. Då säger personen att han inte vill sälja telefonen längre och lägger på. Härligt samhälle vi lever i haha

Inte haft några bilder här i bloggen på ett tag och blir tyvärr inga i detta inlägg heller :P

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Hahaha men gud :D

2011-02-26 @ 11:26:26
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: solweig renner

Underliga djur i vår herres hage.

Mormor håller tummarna på måndag.

2011-02-26 @ 13:46:34
Postat av: Helén

Ja Folk borde sova när de e helg ...



Kul att du gått vidare =)

2011-02-26 @ 14:39:38
Postat av: KAJ ♥

Ha så kul ikväll! :)

2011-02-26 @ 16:52:41
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Kan tänka de ja ... hahah ..



ha de skoj ikväll =)

2011-02-26 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0