Puss på er

Tack alla söta som önskade lycka till och höll tummarna :) Intervjun gick bra tycker jag. Var på Academic Work då det är de som har hand om rekryteringen. Om jag skulle få jobbet sen så anställs jag dock av banken. Han som intervjuade mig skulle höra av sig nästa vecka eller kanske idag till och med då banken ville träffa några redan på måndag. Nu ska jag bara fundera över om jag vill ha tjänsten om den erbjuds :P Ser både fördelar och nackdelar.

Trött är jag nu. Somnade någon gång efter 1 och gick upp vid 6. Jobbar 12:30-19:30, lär nog däcka rätt tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Helén

Mm bäst att fundera igenom ordentligt..



Hoppas du inte somnar på jobbet nu då =)

2011-02-25 @ 12:59:09
Postat av: solweig renner

Nu släpper jag tummarna.jag tycker

att du skall kolla med Tobias vad

tjänsten innebär om du får den.

Ha en skön helg.Kramar Mormor.

2011-02-25 @ 13:15:25
Postat av: KAJ ♥

Det tror jag inte haha :D

2011-02-25 @ 14:11:56
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Det låter spännande!!



Tänker på dig som jobbar så många dar i rad nu :( men du klarar det! :) alla säger alltid "tänk på pengarna" när man jobbar mycket men tycker själv att det är svårt att göra det för man har ju ingen nytta av dem när man jobbar ;)

2011-02-25 @ 15:17:59
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0