Skoj mitt i veckan

Har haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll med mina härliga arbetskamrater i teamet :) Jobbade som vanligt 10-14 och efter det (14-17) var det så kallad "uppstartsdag". Vi gick igenom det gångna året och vad som är nytt för i år. Mötet avslutades med ett glas mousserande ;) Hade inte tänkt att dricka någon alkohol men när det bjuds kan man ju inte tacka nej :P Ingick även ett glas till maten. Jag tog ett glas rött till min filé Oscar och gjorde sen sällskap hem med Christian.

Fick också komplimanger idag av typ fem personer för min långklänning som jag hade på mig :D Sånt blir man glad av!

Känner mig lite lullig? Ser det som ett gott tecken att min toleransnivå inte är så hög :P Imorgon är det jobb 12:45-19:45.


Dök upp en bild på några av oss på fb som Marina tog :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Mitt i veckan e väl ändå i morrron =)



Mkt fin på bilden

2011-02-01 @ 22:20:37
Postat av: KAJ ♥

Fiiiin bild!

2011-02-02 @ 06:39:24
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0