Sunny day

Idag känner jag mig full av energi :D Kanske beror det på det underbara vädret, strålande sol och inte alls speciellt kallt. Sov ganska länge också då jag började sent idag ;)

Fick precis reda på att han som gjorde filmen med oss på jobbet tidigare (vet ännu ej när den kommer ut) vill låna mig om 45 minuter. Han ska tydligen spela in samtal med mig enligt vårt nya kundkoncept. Slipper dock vara med på film denna gång, endast min ljuva stämma som hörs :P


Uppdatering: Gick bra att spela in samtal. Vi spelade in fejksamtal som ska användas i utbildningssyfte :)

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Men gud vad häftigt. Det beror nog på att din röst är så fin :)



Härligt att du är på bra humör idag! Jag är mest nervös hahaha (MSN-gubben)

2011-02-02 @ 18:20:06
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0