Ute på äventyr

Tog bussen åt fel håll när jag skulle till sjukhuset :P Kände på mig att det var fel så frågade chauffören. "Du gör som gamlingarna" sa han haha Fick gå av och hoppa på bussen åt rätt håll ;) Efter att jag betalat i receptionen var jag cirka 10 minuter sen men min läkare var också sen som tur var. Fick reda på att trots att jag äter järntabletter har lågt järnvärde så jag ska ta blodprov om några veckor igen och om det fortfarande är lågt ska jag få en injektion. Förklarar varför jag sover så mycket.

Nu ska jag äta en andra frukost och sen bege mig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Helén

Mer spenat å broccoli =)



Jo de va gullit .. han hade tänkt köpa en blomma ..

Som tur va va den affären stängd

2011-02-15 @ 13:05:10
Postat av: solweig renner

Oj då Camilla.du kanske måste tänka på

att äta lite järnrik mat också.Sköt om

dig älskling.

2011-02-15 @ 16:28:19
Postat av: Caroline

Garderobsrensning!

Bl.a. en snygg orkesterjacka från H&M och massa snygga klänningar!

http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-

2011-02-16 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0