25-årsfest

Oj, så kul jag hade igår :) Blev kanske lite mycket dricka men mår helt ok idag ändå. Mycket folk var det! Både arbetskamrater och andra vänner till Elias. Emil på jobbet hade lånat ut sin fina lägenhet till ändamålet. Endast 10 minuter från där jag bor :D Vid tolv kom jag hem, vilket var ganska lagom. Vet inte om några gick ut sen.

Var inte jätteduktig på att fota men några bilder blev det :)


Innan jag begav mig för att möta Marina och Hanna :)





Hanna och Marina (haha)






Lisa, Dani och någon sover (ber?)
och folk som spelar ölspelet




Stilig Martin





Söta Marina och en Nathalie.
Vi fann varandra då vi båda snusar haha






Sam och Marina kollar vem som är fullast :P




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul :)

Nästa vecka ska vi på 30årsfest wooho

2011-02-13 @ 12:55:17
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Alltså dusch ...

2011-02-13 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0