Massa film

I natt satt jag uppe länge och tittade på filmen Transsiberian.  Efter det övade jag gitarr i två timmar! Det var så kul att spela och jag kände att jag gjorde stora framsteg :) Jag sov länge idag och fastnade framför filmen Little Miss Sunshine på eftermiddagen, en mycket bra film som jag sett förut!

Ikväll blir det mer film :) Tänkte gå till Hemmakväll alldeles strax och hyra nåt som jag och Richard kan se ikväll. Jag ska även till ICA och handla lite mat samt ägna några timmar av kvällen till att städa här hemma.

Skönt med två lediga dagar. Från i år går jag dessutom på ett nytt schemamönster vilket gör att jag får lite mer dagjobb samt jobb var tredje helg istället för varannan :) Jag kommer inte heller ha några 8-timmarspass. Jobbar ju 80% så kommer bara ha pass som är 6-7 timmar (verkar det som). Det känns jätteskönt. Förut jobbade jag 8 timmar varvat med korta pass på 4-5 timmar. Är mycket nöjd med nya schemat!



Uppdatering:
Det blev denna film, vilken jag hyrde helt på eget bevåg
 utan att rådgöra med Richard ;)


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Hej gull.Fått en ny dator,jobbigt

att komma igång.Inget E-mail än få

se om jag lyckas.Kommer inte in på

facebook heller.Må gott Kramar.

2011-01-02 @ 17:59:12
Postat av: KAJ ♥

Mysigt med massa film. :)

2011-01-02 @ 19:53:14
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Helén

Oh va härligt de lät=)

2011-01-02 @ 22:15:12
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0