Onsdagkväll

Sitter och tittar på mina favoriter Filip och Fredrik och deras årskrönika :) Sov några timmar på eftermiddagen och det var så skönt. Lite problem med halsen fortfarande, värk och hosta, vilket är lite påfrestande när jag jobbar. Får bli en tyst dag imorgon helt enkelt :P Har även suttit med schema och kalender och lagt in semesterdagar. Mitt vikariat är den här gången förlängt till 31 maj, vilket betyder att jag har 11 semesterdagar som jag måste ta ut innan dess, vilket jag nu har lagt in :)


Myspojkarna haha




Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Det var kuuul, men älsklingen somnade efter halva :P

2011-01-06 @ 15:06:46
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: solweig renner

Har du kurerat dig i dag Camilla

så du kan kämpa på i morgon.

Kramar-

2011-01-06 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0