Fredagkväll

Det blev minsann lite party igår :) Efter god middag med vin och en smaskig drink till dessert begav jag och Helén oss till Highlander. På vägen gjorde Helén en snygg vurpa precis när vi gick förbi ett gäng killar haha Men dom var väldiga gentlemän och ville hjälpa till. Vi kollade först in Bishop men det såg inte ut att vara alltför mycket drag så det blev Highlander där Stoffe spelade :) Jag och Helén startade dansgolvet där mitt på puben och fick faktiskt med oss några fler :)

Kameran hade jag med då Helén ville fota några klänningar som hon ska lägga ut på blocket.


Middag







Jag var beredd på en lugn hemmakväll
så var klädd därefter





Men med lite rött läppstift på så är man redo för party :)



Skål!



Yeah!






På Highlan
der







Ikväll ska jag och Richard använda mitt presentkort på Pappa Grappa och äta pizza :D


Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Ser ut som en kul kväll! :)



Gött med pizza igår kan jag tänka :)

2011-01-23 @ 09:46:35
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0