14-16 juli

Kom hem till Norrköping ikväll efter mysiga dagar med Tobias, Andreas, Isabell och Henry :) Framme i Stockholm tog jag tunnelbanan till Medborgarplatsen och mötte upp lillebror. Vi gick till Bagel street och köpte med mat hem till Tobbe. Hans lägenhet är jättefin och ligger mitt på Söder! Vi tog det lugnt hemma hos honom i några timmar innan vi åkte till dom andra i Viggbyholm och åt middag. Andreas skjutsade hem Tobbe sen och jag stannade kvar och sov över.

Igår var tanken att Andreas och Isabell skulle iväg och åka luftballong (6.e försöket) men även denna gång blev det inställt på grund av blåsten. Istället tog vi en sväng till Täby Centrum där det bland annat fixades pass på polisstationen åt Henry :) Vi allihop planerar nämligen att åka iväg på en resa nån gång i september :D Då jag var inställd på att vara barnvakt passade Andreas och Isabell på att gå på bio på kvällen :) Det gick bra att vara ensam med Henry större delen av tiden. Vi lekte lite, myste framför tvn i soffan och sen fick han välling och somnade i min famn. Det gick till och med bra att bära in honom sovandes i sängen. Men man ska inte ropa hej! Efter cirka en timme vaknade han och var otröstlig. Som tur var dröjde det inte länge innan de var tillbaka igen.

Idag åkte vi alla fyra in till stan och åt lunch med Tobbe. En promenad blev det också och sen åkte dom andra hemåt medan jag var kvar hos Tobbe en stund innan jag tog tåget tillbaka till Norrköping. Tillbaka till ett Norrköping utan Almir :( Fyra veckor ska han vara borta , jag kommer sakna ihjäl mig!

Ett inlägg med bilder från dagarna kommer inom kort.



Kommentarer
Postat av: Helén

Härliga dagar i storstan=)

2011-07-16 @ 23:11:53
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kul att du verkar ha haft det så bra, men trist att barnvaktspassandet blev sådär i slutet. Måste varit jobbigt!



Hoppas de fyra veckorna går fort! Du får tänka att det kanske kan vara bra att sakna varandra lite ibland? :)



Ser fram emot bildregnet! :)

2011-07-17 @ 13:17:19
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0