Dagen efter dagen före

Tog EN bild igår och den blev suddig :P Skärpning Camilla. Men det var en trevlig kväll med trevliga tjejer :) Det bjöds på smörgåstårta, snacks, bål, vin m.m. Vi var 8 tjejer som gick till Hugo sen. Jag hade tidigare träffat två av gästerna (Jenny och Mirelas bästa kompis Sandra) och resten var nya. Tror inte vi var inne på Hugo förrän 1.30 så det blev en drink, några shots och massa dans :D Köpte sandaler till Mirela i födelsedagspresent, likadana som jag har :) Hon har tjatat massor om dom och tycker dom är så snygga så hon blev jätteglad.

 

Mirela och Sandra
(jag vet jag får bakläxa på fotograferingen :P)


Kommentarer
Postat av: Helén

Oj oj Milla .. skärpning ..

men en bild e bättre än ingen ..

2011-07-24 @ 12:20:35
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0