Semester

Dags för ett blogginlägg känner jag. Har i skrivande stund semester i två veckor :D Firade detta i fredags med en drink tillsammans med Almir. Gårdagen, första dagen på semestern, var det dags att agera flytthjälp åt Helén! Varmt och tungt men vi hann det viktigaste (tror jag) innan det började ösregna, åska och blixtra, vilket resulterade i strömavbrott. Klockan var då runt 15:30 och vi fick avbryta för dagen. Svårt att flytta grejer upp till 6:e våningen utan fungerande hiss :P Hoppas dom hann klart allt idag!

Några timmar sömn blev det efter allt flyttande ;) Efter det begav jag mig till Almir, där det blev en lugn kväll. Jag och Mirela bakade smulpaj bland annat :) Jag somnade sen i soffan framför en boxningsmatch mellan klitschko och Haye (så mycket hann jag uppfatta).

Imorgon beger jag mig till farmor och farfar :D

Kommentarer
Postat av: Helén

haha Jo de tog ju lixom slut där..



Å tack igen för hälpen ..

ha de gott hos farmor och farfar =)

2011-07-04 @ 15:35:50
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0