Jag i ett nötskal

Det höll på att inte bli någon bio då jag somnade!! På grund av mens har jag varit extra trött hela veckan så när klockan var 19 tänkte jag att jag skulle sova en liten stund innan bion 21:15. Jag satte alarm på 19:45 och vaknar 21:25! I panik kollar jag mobilen och tycker det är konstigt att Mirela inte hört av sig. Inser då att mobilen har lagt av på nåt sätt eftersom jag behöver knappa in pinkoden. Med sjukt dåligt samvete ringer jag Mirela som blivit orolig och tror att det hänt nåt. Jag bestämmer att vi ska se filmen ändå då jag köpt biljetterna redan så klär snabbt på mig och springer ut (tur att jag har så nära till bion). För en gång skull är jag tacksam över att det är en del reklam innan filmen för vi missade bara en kvart typ :) Filmen var mycket bra och efteråt gick vi till Grand och tog ett glas vin på uteserveringen där :) Slutet gott allting gott ;)


Almir har en mycket söt och trevlig lillasyster :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken paniiiik.

2011-06-19 @ 20:00:29
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0