Lunch med underbar vän

Har varit och lunchat med Helga, trevligt som alltid :) Fast känner mig lite hängig, hoppas verkligen inte att det är en förkylning på gång, börjar ju på Skandiabanken på måndag! Endast två arbetsdagar kvar på Eniro med andra ord, fredag och lördag. Hade ett nattpass inplanerat på söndag också men som tur är kunde en snäll kollega ta det :) Skönt att det löste sig. Tror jag behöver en vilodag för att sen orka med utbildning hela veckan.

Har planerat att träffa Christian senare men får se hur jag känner mig. Kanske stannar hemma och vilar istället.

Kommentarer
Postat av: Helén

Oh tårta e ju gott ..



Men ta vad som ... kanske sånna bitar från kondis

Blir du å jag å Liten

2011-03-09 @ 14:42:44
Postat av: Helén

Nope gillar de mesta så länge de e utan hasselnötter så går de ner utan större ansträngning

2011-03-09 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0