Morgondagen

Det var längesen jag längtade så här mycket efter helg! Imorgon vid den här tiden har jag förhoppningsvis ätit en god middag och sitter i soffan med ett glas vin (i mina nya glas!!) :) Somnar nog tidigt också.

Förhoppningsvis kan jag fira också att jag klarat mina första samtal med bravur. Imorgon eftermiddag ska vi nämligen få ta våra första samtal. En handledare kommer att sitta bredvid vilket är väldigt skönt men känns ändå läskigt och nervöst. Känner att jag har långt ifrån de kunskaper jag behöver för att känna mig bekväm med det men det är ju genom praktik man lär sig. Tanken med att ta de första samtalen imorgon och inte på måndag är att vi ska kunna njuta av helgen och inte och inte gå runt och vara nervösa då :) Säkert en god tanke!

Kommentarer
Postat av: Helén

Kan nog stämma lite ..



Mkt bra me mer lediga helger ...

Han e såå söt .. å nu ska ja nog sova ..

2011-03-17 @ 19:14:22
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Carro

läskigt! men det kommer du fixa :) det är så underbart att göra såna jobbiga saker innan helgen så man kan andas ut då. det värsta jag vet är när det läggs tenta på en måndag t.ex.

2011-03-17 @ 20:13:39
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Du är en stjärna och visst klarar du

det med bravur.Puss.

2011-03-17 @ 22:08:30
Postat av: Lisa

Tack, söt du är! Du verkar må bra nu? Härligt!



Håller tummarna för dig imorgon, tänk va skönt sen när det är gjort och du sitter där med vinet och helgen så nära som den bara kan va! :D

2011-03-17 @ 22:27:35
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej på dig gumman! Jag hoppas du har det bra på jobbet, och självklart vet vi att du klarar det galant. Du var ju trots allt en stjärna på Eniro och det tar du ju med dig till nya jobbet ;-) Hoppas allt är fint! Kramar i massor

2011-03-18 @ 06:51:51
URL: http://admin.nextinfashion.se/mlundmark
Postat av: Helén

Somna dock inet direkt ...

2011-03-18 @ 09:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0