Myst med bebis

Idag var Andreas, Isabell och Henry här :) Jag passade på att lägga beslag på lillpojken då jag tyvärr inte träffar honom så ofta som jag skulle vilja. Imorgon ska jag åka till dem och pussa ännu mer på honom!

Min födelsedag firades också i förskott. Vi åt god mat och jag fick paket :D Jättefina ballerinaskor (som jag längtar efter att få använda) av Tobbe. Av Andreas, Isabell och Henry fick jag två böcker av Sophie Kinsella, ett fruktvin och två armband som Isabell gjort samt biljetter till Cat Stevens konsert av mamma och pappa :) Vi ska gå på den alla tre tillsammans i maj.

Kommentarer
Postat av: Helén

Så mys ..



Jo men ja har en aning om var den ligger =)

2011-03-06 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0