Slutet gott

Födelsedagen slutade bra trots allt, tack vara Helén och Carolin :) Vi åt god middag; kycklingrätt i ugn med ris och bröd till samt rödvin. Fina presenter fick jag också, fyra snygga rödvinsglas och en flaska rödvin och Carolin hade gjort ett fint kort till mig :) Tårta blev det också som jag hade köpt med mig, en variant av prinsesstårta fast med banan också. Mums!

Till sist ett stort tack till alla som grattat och uppvaktat mig på min dag ♥♥♥

 

De coola glasen jag fick

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Helén

Tack själv =)



Liten tyckte oxå de blev bra

2011-03-11 @ 07:30:48
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sån TUR att resten av dagen o kvällen blev så bra, tyckte så synd om dig när jag läste det förra inlägget igår :( sånt ska man inte göra på sin födelsedag!



Jättesnygga glas, har sett några liknande, de är fina!!

2011-03-11 @ 11:43:49
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0