Besök

Har besök av Helén ikväll :) Hon kom hit med mat till mig, lyx! Så vi har ätit, suttit och babblat lite och tittat på Anna Skipper. Almir dök upp här för en stund sen också.

Igår efter jobbet träffade jag "Anna". Vi gick en sväng på stan och sen åt vi mat på Black Lion, fish 'n chips. Lönedagen till ära unnade jag mig två glas vin också ;) Det resulterade i att jag somnade på en gång när jag kom hem 21:30 :D

Imorgon efter jobbet bär det av på konferansresa! Ska komma ihåg att packa ned kameran :)

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Lycka till på konferansen.Kramar.

2011-05-26 @ 22:12:01
Postat av: Tanten

Men nu e de väl dax att uppdatera ...



ha de gott på jobbet.. kort vecka =)

2011-05-31 @ 10:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0