Bra Sverige!

En rolig kväll hos mig igår med Helén :) Vi åt tacogratäng till middag, drack rödvin och cider och åt jättegod cheesecake till efterrätt! Självklart satt vi och hejade på Sveriges Eric Saade också i ESC. Riktigt spännande var det! Förstod inte riktigt varför Azerbaijan vann eller hur Italien kunde komma så högt men en tredje plats för Sverige var bra gjort :)

Så fort tävlingen var avgjord gick vi till Harrys och dansade! Längesen jag var på Harrys så det var kul:) Jag avslutade min kväll med lite nattmat i form av mer tacogratäng.

 

Som kompensation för dåligt bloggande på sistone
chockar jag här med en bild på min Almir :)



Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja det var verkligen en chock, började fundera på om han finns ;)



vi funderade också på hur Italien kunde komma 2:a.. måste vart tillfällig sinnesförvirring bland röstarna?

2011-05-15 @ 14:47:47
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Helén

Jo de va kul =)

Men uj va dåliga vi va på att ta bilder!!!

Katastrof!!!!

2011-05-15 @ 15:32:20
Postat av: Lisa

Va kul att se en bild på Almir! =)

2011-05-15 @ 23:42:38
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0