Fredagskänslan är här

Jag överlevde undersökningen igår men det var lite jobbigare än förra gången. Fick ont i magen när dom var där inne och körde runt med slangen. Men en spruta med smärtstillande gjorde susen ;) Fick dessutom lite lugnande innan. Efteråt var det underbart att få äta efter typ 40 timmar utan mat :) Mötte Helén på stan och käkade ute.

Har fått tillbaka min mobil som var på lagning i 4 veckor men den funkar ju inte!! Fattar inte hur dom kan skicka tillbaka den då. Nu ska den in en vända till och om den inte går att laga då så får jag en ny. Krångel, krångel.

Bio har jag varit på också! Igår såg jag, Almir, Almirs syster och bror med kompis Thor 3D. Lite lame story kanske men den var helt klart cool att se på bio :) Ikväll blir det myskväll med Almir och imorgon kommer Helén hit och ser schlagern med mig! Ser fram emot en lugn och skön helg.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Lilla gull vad du får gå igenom.

Hoppas nu att du får en mysig

helg.Morfar hälsar.Kramar.

2011-05-13 @ 23:04:25
Postat av: Kajsa

Tack så mycket! Vi hade jättemysigt. Och det fortsätter, åker inte hem förrens imorgon. Så nice!



Hoppas ni också hade en trevlig kväll! :)

2011-05-15 @ 08:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0