Lyckad kväll

Det blev ett riktigt roligt valborgsfirande igår med underbara vänner, musik, dans och massa skratt :) Festen var som sagt anordnad av Hanna och Marina och ägde rum hos Hanna. En hel del bekanta var där men också lite nytt folk. Kvällen avslutades på utestället BonBon där jag hade jättekul och dansade med Marinas kusin hela kvällen :) En 19-årig serbisk kille som jag diskuterade "Jugoslavien" med då Almir är jugge (från Montenegro) :P Han skulle sova hos Marina så följde honom sen och såg till att han kom till henne ordentligt.

Jag och Helén tog en drink hemma hos mig innan

 

 

 

En av värdinnorna
Och till höger skymtar Alex, serben

 



Marinas syster med pojkvän
och deras kompis Julia till höger

 


En annan Julia med några grabbar hon hade med sig

 


Fina Marina



Hanna&Rasmus
Helen, Sam och Elias

 

 


Jag hade visst lite problem med knapparna på min klänning :P

 

Glada

 

Carro testar Heléns glasses

 

Och avslutningsvis en bild från toaletten på BonBon :P




Kommentarer
Postat av: Helén

Va sent vi kom iväg ut förresten

Kolla fonen förut .. men helt klart en kul kväll

2011-05-01 @ 22:38:02
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Wiiiee, paaaartyy :)

2011-05-02 @ 00:02:20
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0