Helgen kom och gick

Nyligen hemkommen från Jönköping av alla ställen. Almir hämtade upp mig i Linköping efter jobbet och så åkte vi till Jönköping för att hämta Almirs mamma som kom med bussen (!) från Montenegro :) I över 4 månader har hon varit där nere.

Hade en bra helg men blev lite besviken på reggaeklubben vi var på i lördags. Det var dock mycket trevligt hos Helén innan. Jag, Helén och tre kompisar till henne åt och drack gott och spelade ölspelet ;) Vi drog sen till klubben där det enligt mig var en dålig reggaeduo som spelade samt lite och ungt folk, kändes ungefär som jag var på en fritidsgård :P Men det blev lite dans åtminstone.

Gårdagen till ära bakade jag lussebullar och bjöd Almir, hans bröder och kusiner på adventsfika. Lussebullarna blev riktigt goda och köpepepparkakorna var inte dumma dom heller ;)

 

Självklart formade jag en (den på toppen) som ett hjärta till Almir ;)


Kommentarer
Postat av: Helén

Ohh lussebullar =)



Snart blir de godisfix ..



å kul hade vi i allafall ..

2011-11-30 @ 18:31:05
Postat av: Mojje

Musiken va bra de e du som inte förstod de :p men de va trevligt :)

2011-12-06 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0