Kär och galen

Vilken nostalgitripp att se remaken av Kär Och Galen :)

Förlåt för dålig uppdatering förresten. Får ta och skriva en sammanfattning av dagarna helt enkelt :) Jag var som sagt på Norrlandsfest i lördags hos Marie och hennes man Axel. Det bjöds på tunnbrödssnittar med messmör, vargtass, snus och korv med brööö :P Vi körde ett musikquiz också där jag kom på tredje plats och vann en Modo-tshirt ;) Gjorde sällskap dit med Linda, som jag jobbar med, och vi var också dom som gick hem först vid 1:30. Var en mycket trevlig kväll med trevliga människor. Jag själv tog inte så många bilder men andra gjorde så om dom kommer upp på Facebook så kanske dom dyker upp här :)

På söndagen gjordes inte mycket. Almir hade sovit hos mig så vi tog en promenad hem till honom när vi vaknade. Självklart stannade vi på vägen och åt pizza ;) Sent på eftermiddagen var vi ute och övningskörde för andra gången. Det gick bra, jag var till och med ute på några småvägar och körde :D På kvällen blev det film, Friends with benefits som var sådär.

Denna vecka jobbar jag 9:30-18, lite sovmorgon med andra ord. Skulle haft aktieutbildning imorgon, har sett fram emot det eftersom jag då har alla linjer och får ta morgontider om jag vill. Missade utbildningen första gången då jag var sjuk, andra gången den gick hade jag semester och imorgon skulle det alltså vara dags men så fick jag mail idag om att den är inställd :( Hoppas dom kommer med ett nytt datum snart.

 

Äntligen har jag fått hem Almirs andra födelsedagspresent



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaa visst var dom söta? Han gillade dom också :)



Kul med uppdatering om vad som händer hos dig :) Festen lät kul :D

2011-11-16 @ 15:28:50
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0