Nytt jobb?

Nu när jag berättat för min chef att chansen finns att jag kommer att byta jobb så kan jag ju faktiskt skriva här att jag var på anställningsintervju igår på försäkringskassan :) En tjänst som försäkringsutredare här i Norrköping. Det kändes som intervjun gick bra men anledningen till att jag berättade om tjänsten för min chef idag var att jag fick sms från hon som intervjuade mig angående att hon ville kontakta några referenser :) Var inställd på att lämna två andra referenser, min chef på Eniro samt min chef på socialkontoret, men Linda på jobbet övertalade mig till att fråga vår chef för hon trodde att hon skulle vara bra som referens. Jag följde Lindas råd och min chef såg lite besviken ut över att jag kanske slutar men hon var stöttande :) Enhetschefen på försäkringskassan ringde min chef sen och det visade sig att dom var grannar :P

Inget är ju klart än men att referenser kontaktas känns lovande :) Skulle bli glad om jag fick det då det ligger inom området för min utbildning samt att jag slipper pendla.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Det var lite så jag tänkte.

Det ligger ju inom ditt utbildnings-

område.Jag håller tummarna.Puss.

2011-11-22 @ 22:10:20
Postat av: Kajsa

Hoppas du får veta snart om du får jobbet :) Mina tummar börjar nämligen bli lite trötta... hihi :)

2011-11-23 @ 19:08:58
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Jo mindre pendling e ju positivt =)

2011-11-24 @ 15:19:49
Postat av: Helén

Jo nu funkar de me bilder igen =)



men du får ju träffa han på lörda ju

2011-11-24 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0