Helt plötsligt sjuk igen

Kände mig lite konstig i kroppen igår och under natten fick jag feber. Vaknade imorse och hade 38 grader. Ansträngde mig verkligen för att försöka gå till jobbet ändå men hade så ont i kroppen och huvudet så det gick inte. Är lite småförkyld men utan febern hade det inte varit några problem att jobba. Har iaf fått en telefontid med min läkare imorgon, känner att något måste göras. Jag kan inte vara sjuk hela tiden, har en väldigt förstående chef, men det känns inte kul ändå.

Tack vare ipren mår jag bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära gull krya nu på dig

bra att du tar tag i saken

det finns säkert medel som

kan hjälpa dig.

Kramar.

2011-10-17 @ 16:52:24
Postat av: Kajsa

Usch vad jobbigt att du är sjuk igen. Krya på dig!! Hoppas doktorn kan ge dig någon bra medicin :)

2011-10-17 @ 18:44:43
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Va sa geniet nu då ??



jo snart e de ju dax igen =)

Utklädd dessutom ... whiiiiii

2011-10-18 @ 19:58:33
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Tant

farbror doktor så klart

2011-10-18 @ 20:30:46
Postat av: Anonym

Alltid ngt ..

Då åker duförbi mig då =)

2011-10-18 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0