Som vanligt efterlängtad

Och så var helgen äntligen kommen :D Kvällen blir lugn, ska nog en sväng till Almir. Mirela är där nu också på besök, träffade henne en stund igår kväll eftersom jag sov där i natt.

Imorgon däremot kan det nog bli lite fest :) Kanske kommer en kollega, Sandra, hem till mig på lite vin och sen utgång. Helén är inbjuden också och även Esmina på jobbet var sugen på att komma med :) Planerna är dock inte spikade så får se imorgon helt enkelt, men nåt roligt hittas nog på. 

Äntligen är Henrys blogg uppdaterad också vill jag nämna!!


Avslutar med ett gulligt mail som kom in till jobbet idag:
"Hej! Hälsningar till Camilla Nielsen som hade ett enormt tålamod igår när hon hjälpte mig med att få in banken i min nya mobil - Du är guld värd - tänk om alla hade ett sådant tålamod och duktig, Du sitter på rätt plats! Allt fungerar perfekt nu. Ha en trevlig helg. Mvh XXXX från XXXXXX"

Oscar i mitt team som sitter med mail vidarebefordrade det till mig och jag blev jätteglad :D Sånt där värmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0