Ingen snö här inte

Det har visst kommit massa snö i Stockholm men det har vi sluppit här, strålande sol idag :) Jag har varit en sväng på stan samt exprimenterat lite i köket. Jag gjorde Oopsies :) Gick in på Ica förut för att köpa bakplåtspapper men kom ut med massa andra saker och inget bakplåtspapper så mina oopsies fastnade tyvärr på plåten trots att jag smorde den :( Men smaken var det inget fel på :D Bättre lycka nästa gång. Har köpt Sukrin också på hälsokostaffären så jag även kan baka lite annat vid tillfälle :)

Ikväll är det fest hos Madde men har inte bestämt än om jag ska gå, har haft lite småont i huvudet hela dagen. Ska klura på saken.

Så här ska Oopsies se ut egentligen.
Innehåller bara ägg (separerade) och philadelphiaost :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ingen snö här heller, gött.



Blev det party? :)

2012-04-14 @ 22:48:08
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Huvudvärk.Kan bero på ändrade

kostvanor.Puss.

2012-04-15 @ 10:26:43
Postat av: Helén

Ont i håret idag eller bara trött???

2012-04-15 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0