Lördag

Har fortfarande ont i truten, vilket är lite störande, men får gå på värktabletter ett tag till helt enkelt.

Blev en lugn fredagkväll igår hemma hos Almir och idag har vi varit och ätit lunch på stan och letat jeans till honom. Han har inte riktigt tålamod att shoppa, även om det var hans idé då han behöver ett par nya jeans säger han. Det blev därmed inget jeansköp :P Kört bil har jag gjort idag också. Almirs lillebror Medin tog sitt körkort igår :D Han var såklart jätteglad. Han fick 500 kronor av mig för att gå ut och fira ;) Man är ju inte så rik när man går på gymnasiet.

Nu har mysbyxorna åkt på och jag ska göra lchf-chokladbollar att ha till kvällen :) Har letat på många ställen efter vaniljpulver men inte hittat så köpte vaniljstänger istället.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaa det var en jättemysig lördag :) Tyvärr gick ju dagen o kvällen alldeles för fort. Nu är jag på jobbet igen.



Hur blev chokladbollarna? :)

2012-04-29 @ 10:53:49
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa ♥

Jaa är ledig på tisdag, lördag o söndag :P



Då är du verkligen värd biogodis, undrar hur det kommer att kännas o smaka :D

2012-04-29 @ 18:21:32
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0