Skärtorsdag

Fantastiskt skönt att sluta klockan 12 idag! Många på jobbet var helt lediga men vi var några stycken som jobbade, och en kollega hade tagit på sig att beställa mackor från Sockerbagarna till förmiddagsfikat. Jag åt en god "grovruta" med kyckling och curryröra, mums :)

Efter jobbet blev det en sväng på stan, lite klädshopping och annat smått och gott. Imorgon åker jag och Almir  till farmor och farfar, ser fram emot det massor!


Och grattis till min fina mormor som blir 81 år (vilket man inte kan tro) idag!


Mormor med barnbarnsbarn, min kusins barn Katja :)


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Tack du lilla hjärtegull!

Bilar ni upp till Filipstad?

I så fall kör försiktigt och

var rädda om er.Hälsa Amir och

farmor och farfar.Kramar.

2012-04-05 @ 16:55:57
Postat av: Helen

Japp .. Inte illa alls ...

2012-04-05 @ 19:44:44
Postat av: Kajsa

Tack tack! Glad påsk på er! :)

2012-04-05 @ 22:38:15
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0