Typisk tisdag

Vad rolig man är ibland när man resonerar med sig själv i huvudet, tror jag hann tänka "jag ska gå och träna", "jag struntar i att träna" ungefär tio gånger fram och tillbaka innan jag till slut tog mig i kragen och valde att gå på spinningen ;) Har känt mig lite hängig idag, mycket därför jag inte kände för att motionera, men jag hoppas att det bara är trötthet. Kanske är det för att det är tisdag helt enkelt :)

Påsken närmar sig, slutar klockan 12 på torsdag, och sen hela fyra lediga dagar :) mamma och pappa åker till mormor och morfar i Varberg över påsk så blir ingen påsk i Åkersberga i år. Jag har istället bestämt mig för att åka till Filipstad, till farmor och farfar på fredag. Förhoppningsvis följer Almir med också :) Så roligt för när Almir kom till Sverige 1992 så bodde han och hans familj en period i Filipstad, Nykroppa närmare bestämt, som hör till Filipstads kommun. Därför skulle det vara extra kul för honom att åka dit :)

Oj, vad skönt det känns nu att jag gick och tränade. Bara lite middag som fattas :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Jo de va deras ...

Vi får ta å planera in boende snart :)



Bra att du gick å träna ändå

2012-04-03 @ 20:06:28
Postat av: solweig renner

Ingen bra prognos Camilla.

Ngn tumör på lungan (fast ofarlig)

Däremot alldeles för högt blodtryck

i lungorna varför höger hjärtkammare

får jobba för hårt därför hjärtsvikt.

Nu gäller att ta det lugnt om man vill

leva vidare.Kramar.Ha det bra hos farmor och farfar.

2012-04-04 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0