Säg aaahh

Var inte på jobbet förrän 8:30 idag. Var trött imorse för jag vaknade i natt och hade ont efter tandläkarbesöket och blod på kudden och runt munnen, så fräscht :P  Tog enligt rekommendationer en ipren och två alvedon och det hjälpte. Operationen gick bra, det var enklare att få ut tanden än det såg ut sa tandläkaren. Dock var det jäkligt obehagligt. För det första har jag aldrig bedövats och fått en spruta i munnen så bara det var ovant :P Sen fick jag ha ett grönt skynke över mig med endast hål för munnen. Och även om jag var bedövad och inte kände smärtan så kände jag hur han skar, borrade, drog osv med världens våld! Och så blodsmak i munnen. Sen skulle det sys också. Jag känner fortfarande att det värker i munnen men det är hanterbart.

På lunchen idag gick jag och Malin till Casall (säljer träningskläder) som hade lagerrensning. Jag fick tag på ett mörkblått träningslinne och en typ träningsjacka med dragkedja som man bara kan dra på sig över linnet när man ska till träningen eller ha om man ska ut och promenera :) Alla linnen kostade 100 kronor och jackan betalade jag 150 kr för.


Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Stolt över dig :D

2012-04-25 @ 21:11:56
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Åh mormors lilla gull!

Nu har du varit jätteduktig.

Hoppas att värken snart släpper.

Moffi hälsar Kram.

2012-04-25 @ 21:58:20
Postat av: Milla

Vad söta ni är, tack :)



Hälsa tillbaka mormor till morfar!

2012-04-26 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0