Söndag

Vi har haft en väldigt lugn helg. I fredags kom Almir till mig vid 22.30 och kl 23 sov jag tungt, jätteroligt sällskap ;) Det var inte mycket mer action igår men idag har jag iaf tvättat och städat. Shopping har jag hunnit med också! Hittade inte så mycket till mig så köpte en tröja till Almir. En affär här i stan som ska flytta så dom hade utförsäljning, hittade en Tiger of Sweden tröja för mindre än halva priset till honom :D
 
Ingen övningskörning idag men däremot genomgång av yttre och inre säkerhetskontroll. Jag sa till Almir att jag inte ville köra nåt idag för om det går dåligt så kommer jag ha med mig det till uppkörningen imorgon så har blivit lite mental föberedelse istället :P Ska försöka somna tidigt ikväll också så min hjärna klarar både jobb och uppkörning imorgon. Huruvida nerverna klarar sig är dock en annan sak ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Säger STORT LYCKA TILL! redan nu för är rädd jag kommer vara lite för borta imorgon för att komma ihåg det :) Heja, heja, nu ska vi visa de att vi ju KAN!

2012-08-26 @ 18:27:20
Postat av: Carro

Åh har missat att du kör upp samma dag som Lisa! Fast när jag tänker efter så visste jag nog det.. Men iaf, lycka till!!! Får hålla en tumme för dig och en för Lisa!

2012-08-26 @ 21:47:55
URL: http://jisses.blogg.se
Postat av: solweig renner

Mitt gull!
Tänk positivt jag kan jag är bäst
det stärker självförtroendet.
Tummarna Millis.Puss.

2012-08-26 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0