Trött i skallen

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet och så en dubbellektion på körskolan på det. Den här veckan när jag och Almir har kört har det känts jättebra men idag med läraren gick det sådär tycker jag. Men på't igen imorgon, då har jag en till dubbellektion kl 9.20. Bokade precis om uppkörningen också till en tidigare tid på måndag :D Hade först 16.30, typ när värsta trafiken är, men såg att det fanns en ledig tid 14:45 istället så den knep jag ;) Fanns tid nästa lördag också, 1 september,  kl 8:15, vilket hade varit optimalt (noll andra bilar ute? haha) men då är jag i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kände också det gick sådär idag :( men det är ju så ibland.. och är nog för att du är tryggare med Almir och inte så van vid läraren? blir lite stelare liksom. Blev så glad idag iaf för fick veta att säkerhetskontrollen inte är så maffig som jag trott, det är inte antingen inre eller yttre kontroll man ska göra sa min lärare, utan typ bara en sak man ska kolla (som kan vara tex. bromsarna, tutan, däcken eller vindrutetorkaren...). Så blev lite lättad :) Va skönt du fick en bättre tid till uppkörningen, min lärare sa att själva tiden man har betyder myyycket och det kan man ju förstå.. Men visste inte det fanns tider på lördagar, vill ha ;) får ta det nästa gång om det blir en sån ;)

2012-08-23 @ 20:27:43
Postat av: Doucare?

Hejja bästis :)

Svar:
Milla

2012-08-23 @ 20:33:20
URL: http://doucare.blogg.se
Postat av: Lisa

Är Almir trafiklärare förresten? har för mig du skrev lärare nån gång men kanske är annan sorts lärare :)

2012-08-23 @ 20:48:04
Postat av: solweig renner

Lycka till Camilla.
Trevlig helg.Sesom 14 dagar.
Kram.

2012-08-23 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0